آموزش روپایی زدن در فیفا FIFA برای کنسول ها

Vay!! Game

سفارشات گیمینگ با قیمت مناسب
متنی و ویدئویی
تبلیغات با بهترین قیمت در همین وبلاگ؟!!
ارتباط با مدیر وبلاگ !
میخواین آهنگ های بروز را داشته باشید؟!
کانال تلگرامی موسیقی!
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 10
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1
آمار بازدید
آی پی امروز : 16
آی پی دیروز : 3
بازدید امروز : 47
باردید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 197
بازدید سال : 1,293
بازدید کلی : 7,066
مشخصات
آی پی : 3.143.214.56
سیستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
آرشیو

بازدید : 734


آموزش روپایی زدن در فیفا  FIFA برای کنسول ها 
ادامه مطلب را حتما بخوانید.

Ultimate Team چیست؟


به صورت کلی، شما در این بخش از ابتدا با یک تیم ضعیف شروع می‌کنید و باید به وسیله سکه‌هایی که به دست میاورید، تیم خود را قوی‌تر کنید و کم کم خود را از دسته ۱۰، به دسته‌های بالاتر برسانید یا بتوانید که در تورنمنت‌های مختلف قهرمان شوید تا جوایز بسیار خوبی را به دست آورید. شما در بخش آلتیمیت تیم هم می‌توانید به صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کنید اما پیشنهاد ما این است که فقط سعی کنید در بخش آنلاین به رقابت بپردازید چون هیجان بازی در بخش آنلاین، چند برابر می‌شود و از بخش آفلاین فقط برای به دست آوردن سکه استفاده کنید. در این بخش، تمامی بازیکنان و آیتم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرند،‌ به صورت کارت هستند و در حقیقت الکترونیک آرتز سعی داشته با طراحی رابط گرافیکی درست شبیه به بازی‌های کارتی که در بچگی انجام می‌دادیم، بتواند با گیمرها بیشتر ارتباط برقرار کنید.

 

شیمی بین بازیکنان


باید دقت کنید که در آلتیمیت تیم، یکی از مهم‌ترین المان‌هایی که می‌تواند باعث موفقیت تیم شما بشود، شیمی بین بازیکنانتان است. به طور مثال، تیمی با شیمی ۱۰۰ و بازیکنان متوسط، عملکرد بسیار بهتری نسبت به تیمی با بازیکنان فوق‌ستاره و شیمی ۶۰ خواهد داشت. شیمی تیم، به سه عامل اصلی بستگی دارد. ملیت بازیکنان شما، لیگی که در آن توپ می‌زنند و باشگاهی که در آن شاغل هستند. بنا به ترکیبی که شما بازی می‌کنید، بازیکنان تیم شما با خط‌هایی به هم وصل هستند. این خط‌ها، سه رنگ قرمز، نارنجی و سبز دارند. در حالت ایده‌آل، خط بین تمام بازیکنان باید سبز باشد با این حال شما می‌توانید بدون اینکه تمام خط‌های بین بازیکنان شما سبز باشد، به شیمی ۱۰۰ برسید.


 

بازیکنانی که به هم وصل هستند، اگر از سه حالت ملیت، لیگ و باشگاه، در دوتای آنها با هم اشتراک داشته باشند، خط‌شان سبز خواهد شد و اگر یکی از آنها را داشته باشند، خط بینشان به نارنجی تبدیل می‌شود. البته، اگر بازیکنان شما هم باشگاهی باشند‌، تحت هر شرایطی خط بینشان سبز خواهد شد. هر بازیکن نیز در صورت قرار گرفتن در پست اصلی خود (پستی که برروی کارت وجود دارد و جایگاهش در ترکیب)، پستش به رنگ سبز، نارنجی و قرمز در خواهد آمد که برای به دست آوردن شیمی بالاتر، باید بازیکن دقیقا در پستی بازی کند که برروی کارت آن ذکر شده است. هر چند که شما هم می‌توانید پست بازیکن خود را با استفاده از کارت‌های مخصوص عوض کنید. همچنین اگر بازیکنی که به طور مثال بال راست باشد، در یک بازی در دنیای واقعی در پست مهاجم نوک بازی کند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد، ممکن است در تیم هفته با پست اصلی مهاجم نوک قرار بگیرد که شما می‌توانید وی را تهیه کنید و از آن در پست مهاجم نوک استفاده کنید. 

 

منبع نوشتاری

منبع ویدئویی

 


نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
درباره سایت

Profile Pic
اولین نیستیم ولی بهترین هستیم.
اطلاعات کاربری و عضویت سریع

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اسکریپتهای اختصاصی