آنباکسینگ بازی ها و دسته و لوازم جانبی کنسول های متفاوت در وای گ

Vay!! Game

سفارشات گیمینگ با قیمت مناسب
متنی و ویدئویی
تبلیغات با بهترین قیمت در همین وبلاگ؟!!
ارتباط با مدیر وبلاگ !
میخواین آهنگ های بروز را داشته باشید؟!
کانال تلگرامی موسیقی!
اطلاعات سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 10
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1
آمار بازدید
آی پی امروز : 3
آی پی دیروز : 3
بازدید امروز : 5
باردید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 155
بازدید سال : 1,251
بازدید کلی : 7,024
مشخصات
آی پی : 18.188.39.178
سیستم عامل :
مرورگر: Safari 5.1
آرشیو

بازدید : 43


کانال ما در آپارات : PS4_players

برای توضیحات بیشتر درباره بازی فوق به (ادامه مطلب) مراجعه کنید. 

بازی Ghost Recon: Wildlands با چشم‌اندازی زیبا از بولیوی شما را به نبردی خونبار با کارتل مواد مخدر سانتا بلانکا در کشور بولیوی می‌برد. 

**********

اینکه قدم در جهانی کاملا آزاد بگذاریم و بتوانیم ماموریت‌ها را با آزادی کامل انجام دهیم، ایده‌ای است که مدت‌ها می‌شود استودیوهای بزرگی نظیر راک‌استار (RockStar) بازی‌های‌شان را بر مبنای آن توسعه‌ می‌دهند. در این میان کمپانی نامدار یوبیسافت (Ubisoft) نیز انواع و اقسام‌ بازی‌های Open World را چه در دوران قرون وسطی با مجموعه‌ی Assassin’s Creed و چه در دنیای آخرالزمانی The Division تولید و منتشر کرده‌ است. بازی‌هایی که همواره میان دو قشر منتقد مورد بحث بوده و برخی عاشق آنها شده‌اند و برخی نیز انتقاد‌هایی جدی را به مشکلات بازی‌های این کمپانی داشته‌اند. با این حال، یوبی‌سافت هنوز هم دارنده‌ی مجموعه‌ای از سری بازی‌های محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی است و در این میان مجموعه بازی‌های تام کلنسی از جمله‌ی معروف‌ترین آنها محسوب می‌شوند.

**********

به شخصه زمانی که خبر انتشار یک بازی جدید از مجموعه Ghost Recon را شنیدم خیلی هیجان‌زده شدم؛ با این حال، هنوز هم برخی نگرانی‌ها پیرامون‌ انتشار اولین بازی Open World سری گوست ریکان ذهن من را درگیر می‌کرد. مجموعه‌ی گوست ریکان تا به امروز از یک الگوی تاکتیکی پیروی کرده و تبدیل این مجموعه از یک مجموعه‌ی مرحله‌ای به یک بازی جهان باز‌ ‌می‌توانست ضربه‌ای بزرگ را به نفس تاکتیکی آن بزند. البته حداقل در این زمینه اشتباه می‌کردم و همین ابتدا می‌توانم بگویم که Ghost Recon Wildlands یک بازی به واقع تاکتیکی و آزاد است.

**********

داستان بازی بعد از اولین مرحله‌ی بازی Ghost Recon: Future Soldier باری دیگر به بولیوی باز می‌گردد. جایی که ریکی ساندوال (Ricky Sandoval)، مامور نفوذی سازمان مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده موسوم به DEA لو رفته و سانتا بلانکا، بزرگترین کارتل مواد مخدر بولیوی او را بعد از شکنجه‌های شدید،‌ کشته است. گسترش محدوده‌ی فعالیت کارتل سانتا بلانکا به مکزیک و در نهایت ایالات متحده و کانادا باعث می‌شود تا سازمان سیا باری دیگر علی‌رغم کینه‌های دیرینه‌ی مردم بولیوی، کارِن بوئمن (Karen Bowman) و چهار نیروی نخبه Ghost Recon ‌را برای تحقیق پیرامون نیروهای ارشد ال سوئنو (El Sueño)، رئیس رئیسان سانتا بلانکا و از هم پاشاندن این کارتل مواد مخدر بی‌رحم به بولیوی‌ ارسال کند.

**********

 

داستان Wildlands پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. یوبی‌سافت در نحوه‌ی انجام هر یک از ماموریت‌های اصلی و فرعی، آزادی کامل را به بازیکنان داده و به راحتی می‌توانید در صورتی که از یکی از ماموریت‌ها خوش‌تان نیامد، به سراغ نقطه‌ای دیگری از نقشه رفته و تار و پود یکی دیگر از نیروهای سانتا بلانکا و بخش‌های عملیاتی این کارتل را از هم بپاشانید. ماموریت‌های داستانی‌ از مجموعه‌ای از دستگیری و بازجویی‌‌ها، جاسوسی‌ها و در نهایت برخی خراب‌کاری‌‌ها برای بیرون کشیدن نیروهای ارشد و رئیسان سانتا بلانکا تشکیل شده است که با ویدیو‌هایی زیبا همراه می‌شود.

*********

 

منبع نوشتاری

 

منبع ویدئویی

 
نظرات کاربران

کد امنیتی رفرش
درباره سایت

Profile Pic
اولین نیستیم ولی بهترین هستیم.
اطلاعات کاربری و عضویت سریع

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اسکریپتهای اختصاصی